Rok 2025 prinesie pre sektor e-commerce na Slovensku významné výzvy, ako je zvýšenie sadzby DPH a zavedenie transakčnej dane. Väčšie firmy sa budú musieť popasovať s vyššou daňou z príjmov. Majitelia slovenských e-shopov sa obávajú, že by to mohlo znevýhodniť ich pozíciu na medzinárodnom trhu. Napriek tomu odborníci z praxe tvrdia, že situácia je stále zvládnuteľná.
Michal Benatzky zo spoločnosti Upgates, ktorá vytvára riešenia pre e-shopy, navrhuje, aby obchodníci kompenzovali vyššie dane zefektívnením svojich prevádzok, ako napríklad vyjednaním lepších podmienok s dodávateľmi a optimalizáciou interných procesov. Tiež zdôrazňuje potrebu zefektívniť marketingové výdavky. Tento názor zdieľa aj Matej Vittek z marketingovej agentúry Artexe, ktorý poukazuje na potrebu efektívneho nakladania s marketingovými rozpočtami a využívanie pokročilých analytických…